9 Temmuz 2012 Pazartesi

Karşıyaka Beko Servisi - 444 14 94

bana göre o kadar dandiktir ki, web'ten "my vodafone" sistemine giriş yapıp hareketsiz kalınan belli bir süreden sonra sizi dışarı atıp, tekrar giriş yapmaya çalıştığınızda (şifre ve telefon no girip) "bu hesap ile acik bir oturum var!" şeklinde sizi uyarır. akabinde hesabınıza ulaşamazsınız. bunu bile kodlayamamış, hatta onu bırak farkedememiş mühendisleri/ilgilileri vardır. işte hizmet budur! my vodafone web sitesinin dinamik kısımları belli ki çok kötü bir programcının elinden çıkmış. özellikle güncel konuşma detayı bölümü o kadar yavaş ki, tüm arama kayıtlarının üzerinden tek tek geçip "eğer şu anki müşteriye ve döneme ait kayıtsa ekrana bas, değilse bir sonrakine geç" şeklinde algoritmasının olduğunu öğrenirsem hiç şaşırmayacağım. Karşıyaka Beko Servisi - 444 14 94 ayrıca konu dağılacak ama otta bokta ".net kötü" diye zıp zıp zıplayanlara da örnek olabilecek şekilde bir php sitesi bu; yani kötü programcının elinden çıkınca teknoloji ne olursa olsun farketmiyor, sadece kötü programcılar .net'e daha çabuk daldıklarından .net sitelerinin kötü olması kaçınılmaz oluyor ama hangi platforma sızsalar sonuç üç aşağı beş yukarı aynı. bir kac aydır abonesi olduğum... olmaz olaydım.. reklamları tamamen yalan.. çekmiyor anacım.. ayrıca musteri hizmetlerinde çalışanlar bilgisiz donanımsız beceriksiz.. yogun telefon görüşmesi yapan biri olarak şunu açıkca söyleyebilirim ki aramak istediğiniz kişiye şebeke meşgul uyarılarını aşabiliyorsan ulaşıyorsun ve konusmanın ortasında pat kesiliyor,neymiş..bağlantı hatası.. çalışın kardeşim.. hem müsteri hizmetlerinizi iyileştirin..eğitin..hem de baz istasyonumu kurcaksınız ne yapacaksanız çeksin şu telefonlar. taksimin göbeginde de çekmeyecekse sizin olsun şebekeniz

1 yorum:

  1. Blogunuz içersindeki makalerileri hergün takip ediyoruz.Ve bu makalerilerden bilgi ediniyoruz ve arkadaşlarla paylaşıyoruz,dell notebook yedek parça olarak paylaşımlarınızın devamını bekliyoruz.

    YanıtlaSil