30 Ocak 2012 Pazartesi
ibrahim saraçoğlu soğan kürü
faturalı hattımı kontörlüye çevirmek için müşteri hizmetlerini aradım, bayiiye gitmem gerektiği söylendi, bayiye bi gittim daha fatura döneminize çok var, tam para alırız ayın 20'sinde gelin dedi, öbür ay bayiye gittim elektrik kesik, öbür ay bayiye gittim sistem bozuk, 3. ay bayiye gittim dedi ki müşteri hizmetlerini arayıp işlem yaptıracaksınız, dedim ki seni oyarım, dalga mı geçiyonuz siz benlen, müşteri hizmetleri ibrahim saraçoğlu soğan kürü gönderdi beni buraya,
el cevap... bizim müşteri hizmetleri biraz yetersiz de hanfendi, siz arayın, bayiye gidin derse başka müşteri temsilcisini isteyin o halleder dedi.
aynen de öyle oldu, 3 ay sonunda faturalı hattımı kontörlüye ibrahim saraçoğlu soğan kürü çevirebildim, bundan sonraki hedefim operatör değiştirmek
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder