15 Haziran 2011 Çarşamba

2008 yılı itibariyla konusuyorum:

yirmibirinci yüzyılda bir şirketin resmi sitesinde yazan iletişim numarasının yanıt vermemesi durumunun aslında çok da önemli bir durum olmadığını bana bazı fanboylar veya şirket çalışanları veya hiçbirisi aracılığıyla öğreten bir şirkettir.

benim için şirketin ulusal veya uluslararası girişimleri son kullanıcı olduğumdan ötürü bir yere kadar önemlidir. ben alışveriş sırasında alıcı olarak bir taraf olduğumdan bu şirketle bir akit yapmış sayılırım ve şirket bana satış sonrası destek vermekle yükümlüyken (termosifonun bağlanması gibi) , bunu benim internette google cambazlığı yapmak suretiyle talep etmeye çabalamamın gerekli olduğunu savunmak kadar anlamsız bir şey olamaz.

bu millet bu kafayla giderse, hakkını aramayı öğrenmezse daha bunun gibi binlercesi bize müstehak...


Başakşehir Demirdöküm Servisi


Başakşehir Demirdöküm Servisi


Başakşehir Demirdöküm Servisi


Başakşehir Demirdöküm Servisi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder